Honda CX 500
Už zas uběhl nějaký ten pátek a bylo by dobré ukázat nějakou tu novinku.
Tentokrát je to Honda CX 500, známá v Německu jako Gulerpumpe, tedy pumpa na sračky - lidově řečeno.
Celkem často přestavovaná motorka, leč nic co by vzalo dech. Až na pár povedených kousků. Motorově velmi zdařilá, ne že by oplývala nějakým OOObrrr výkonem, ale na
svou dobu vykazovala jemný chod, krásné, čisté, přesné řazení a rádoby vzhled véčkového boxera i motoru. Stallone ala RAMBO III to opravdu není. Nicméně kdo se na tom nesvezl, nemůže pomluvit.
Chtělo to něco, co by krapet změnilo image tohoto stroje. Žádná nádrž mně nebyla dost dobrá, tak jsem zůstal u původní a trošku se s ní pomazlil. Vyklepal jsem ledvinky, což umožnilo použít nízká řídítka a hrdlo pro nalévání benzinu jsem udělal jinde a jiné, trošku Vintage. Zadní doble odpružení mně připadalo trošku fádní, tak jsem na netu okouknul jinou stavbičku s centrálním tlumičem, nooo… a bylo rozhodnuto.
Výfuky pro tentokrát zůstaly původní, páč jsem dostal za vyučenou od posledních staveb na STK. Tedy chtěl jsem postavit moto, co nebude mít problém s STK, aby nimralové neměli důvod prudit. Vrrrrrr, pořád se jim něco nelíbí a buzerace je to neskutečná. Tady kratší blatník, to by, pane, ale asi být nemělo, že? ,, A ten výfuk je z tohoto typu? A kde má certifikační číslo a typový štítek‘‘?
Výfuk tam prostě je, randál to nedělá, tak co se mu porád nelíbí?
No prostě tohle asi každý, kdo má starší nebo upravenou motorku, zná.
Takže jsem nechtěl dát pánům šanci na moc velké nimrání se v těstě.
Jasně, že to není origo, ale plní to funkci na 100 % a pokud to srovnám s těma šrotama, co jezdí po ulicích, tak tohle je FERRARI mezi TRABANTAMA. No jen se na to podívat pod jiným úhlem.
Sedačka byla oříšek, nešlo mi tam nic nějak dopasovat, pořád to bylo divný. Tak jsem vzal původní platformu sedla, rozřízl vejpůl a trošku jí dal odtučňovací kůru. Baterku jsem uschoval do výřezu bobíku, tedy vlastně místa pro spolujezdce, které lze pomocí zipu za 5 vteřin vytvořit odepnutím bobíku a nebo následovně zpět, udělat jednomístnou sitznu. Někomu se to líbí a někomu ne. No a komu se to nelíbí, ať si p...l políbí, že!!!!!
Karburace opět ultrazvuk, koupačka a pěkně sací difuzory ala DK CAFE RACER, ať to má šmrnc.
Barevné provedení v barvách, které podtrhnout ty křivky, které jsem chtěl, aby byly vidět.
Trošku ten zadní blatníček nějak úplně není to, co jsem chtěl stvořit, ale po několika pokusech to bylo takhle optimum.
No, blíží se jaro a s ním Bohemian Custome Bike 2015, tak třebas se blýskneme.
Tak práci zdar a zmetkům zmar!