Lepší časy v STK!!!
Pak, že dobří holubi se nevracejí!
Ano, už je to tady.
Jako v roce 1989, kdy se pootevřeli oči všem v tom našem malém státečku v srdci Evropy.
Tak se konečně pootevřely mozkovny našim zákonodárcům a padlo drobné nepatrné optimistické slovo či pokývnutí v reakci na záplavu zřejmě neúnavných pisálků a stěžovatelů, nebo neoblomných pokřiků směrem na STK . Již měsíc a nějaký drobeček prý údajně vyšlo napovrch, že týrat menšinu spolu občanů s přílbami na hlavách a jim podobných je naprosto zbytečné .
STK dostaly nějaký povel, že by měly zmírnit kontroly a nebazírovat na blbostech, které doslova neohrožují, či nenarušují silniční provoz. To znamená, že kontroly STK budou více pružné a benevolentní. KONEČNĚ!!!
Velké Díky všem co s tím měli přímo či nepřímo co dočinění a snad bude i lépe.
Byl jsem na návštěvě v Říši ( Německu) a byl jsem mile překvapen podivuhodnou informací od jednoho Customera, jménem Olaf Fankhänel z Gudensbergu, od kterého jsem kupoval motocykl na stavbu CAFE RACERA https://lokalo24.de/news/diesel-im-bike-tank/562462/, který dokáže postavit stavbu jakéhokoliv motocyklu své výroby na doklady a POZOR, tomu nikdo neuvěříte, s Dieselovým agregátem v hrudi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Které používá hojně z dieselových centrál ze staveb, či podobných strojních zařízení, které vůbec nebyli určené pro provoz na pozemních komunikacích. A pak s nimi jede do Mongolska a zpět na zátěžový test a různě po světě. Takže jak je možné, že My v srdci Evropské unie jsme okleštění a neustále buzerovaní společenstvím diktátorů, věčně kopírující okolní státy, jen ať hlavně držíme hubu a krok . Neumíme ani desetinu z tohoto prosadit a jinde to jde a to takřka přímo z hlavního velení Unie, což se Němci do této role velmi rádi staví. Jak je možné, že naši spolu unijní kolegové toto umí legalizovat a u nás nejde skoro nic? Asi to chce více tlačit!!! No, ale kde?
Důležité pro nás všechny je to, že ledy se pohnuly a udělat STK se strojem, který vyloženě neporušuje hromadu zákazů ve vyhlášce STK, půjde udělat. Mimo jiné dokonce údajně vyjde, či již možná vyšel, povel, že zadní blatník jako dříve u nás povinné zástěrky zadních pneu automobilů, nebudou vůbec nutné, či se nebude zas až tak brát zřetel na jejich délku, což samosebou ale neplatí na umístění SPZ, ta stále musí být pokud možno souběžně s osou kola a být viděna ze 30% uhlu obou stran a samo sebou musí mít správný sklon. Ovšem v Německu umí i toto jinak.Tam je SPZ na boku, jako u nás nepřípustná, povolena . Takže všem stejným metrem v EU asi měřeno není :-). Nicméně jeden z prvních holubů s dobrou zprávou doletěl, tedy snad přiletí další. Držím palce všem stavitelům a ostatním s tímto problémem spojených.
,,práci zdar a zmetkům zmar‘‘